Streetwear jako kulturowe zjawisko: moda spotyka sztukę.
Śmiele formy marketingu regularnie zdobywają jakikolwiek fragment rynku, lecz przywiązanie do nich regularnie słabnie oraz wiele biznesmenów obawia się, że zwyciężyć walkę promocyjną są w stanie jedynie Ci, jacy wystarczająco szybko opanują rynek internetowy oraz będą w stanie efektywnie sprzedawać swoje towary i usługi milionom użytkowników sieci online. Bez ustanku niemniej jednak niemała jest grupa takich firm, które umiejętnie łączą wszelkie dostępne na rynku możliwości oraz potrafią równolegle promować się w sieci oraz efektywnie zamówić ANCHOR na kilka eventów uskutecznionych wczesnym latem na plażach całego kraju. Przy dźwiękach dobrej muzyki granej na żywo, alkoholu i atrakcyjnych magnesach dla plażowiczów windery sprawdzają się nieomalże cudownie. Dlatego też pierwsze ceny winderów były wygórowane oraz niedużo korporacji wierzyło w ich moc. Dziś widać, że firmy szanujące się na tyle, by przeprowadzać imprezy plenerowe z godziwą oprawą wizualną, nie oszczędzają na winderach, choć faktem jest również, że ceny te mocno spadły w minionym czasie.
1. Kliknij
2. Zobacz szczegóły
3. Dowiedz się więcej
4. Zobacz teraz
Teatry świata: od tradycyjnego kabuki do nowoczesnych eksperymentów scenicznych.